wtorek, 4 grudnia 2012

Półmetek za nami !!

Dziś Nasz Rodzony Potomek skończył pół roku ! Całe 6 miesięcy! Czas na podsumowanie :)
Mamy na koncie :
- 4 zęby (2 dolnej i 2 górne jedynki)
- 2 tyś zł od państwa (taaaak ! becikowe państwowe i gminne :P )

Poza kontem :
- kochamy leżeć na brzuszku i za chwilę pewnie wystartujemy do przodu, aczkolwiek jeszcze tyłka nie dźwigamy
- głowę unosimy niczym żyrafa w zoo
- wiemy jak smakuje gluten :)
- mówimy : Mam, bam, ała ( zawsze trzeba od czegoś zacząć :) )
- no i najważniejsze , wciąż i nadal uczymy się zasypiać we własnym łóżeczku, a wczoraj przespaliśmy całe 6 godzin w jednym ciągu ( tzn . Potomek, nie Matka, co oczywiste).

Nie wiem dlaczego piszę w liczbie mnogiej, przecież to już 6 miesięcy odkąd pozbyłam się syna z własnego organizmu :/ i odkąd jest osobną osobistością . Widocznie dla mnie to za krótko :P

Mam nadzieję, że dziś zaklęłam (nie mylić z przeklęłam) Potomka dobrze i również pośpi sobie, dając Matce szanse na wzięcie głębszego oddechu.
Wczorajsza noc od 3-5 rano odbywała się pod znakiem wrzasku i szlochania z uspokajaniem na zmianę !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz