niedziela, 18 stycznia 2015

Bezmleczne i bezjajeczne pancake'sy bez cukru, czyli śniadanie w nurcie PYCHA! :)

Dieta eliminacyjna dedykowana dzieciom charakteryzuje się sporą monotonnością. Zwłaszcza, gdy dziecko nie jest wszystkożerne w ramach dozwolonych produktów. 
Tradycyjne bezmleczne, bezjajeczne i bezcukrowe śniadania wychodzą Potomkowi już bokiem. Dlatego dziś przypomniałam sobie o czymś, co wszyscy w domu uwielbiają, łącznie z Potomkiem. 



Składniki: 

*miarka ( szklanka) mąki pszennej 
*1 łyżka mąki ziemniaczanej 
*miarka (szklanka) mleka sojowego 
*łyżeczka octu jabłkowego 
*1 łyżeczka kamienia winnego 
*1 łyżeczka syropu z agawy/klonowego/ksylitolu 
( ja dałam syrop klonowy)
*1 łyżka oleju 
(dałam rzepakowy) 
*masło klarowane do smażenia 

do dekoracji:
*słód lub miód 
*kakao/cynamon
*owoce lub konfitura


Składniki suche mieszamy, dodajemy mleko, ocet i słód. Miksujemy na gładką masę dodając podczas miksowania olej. Smażymy na rozgrzanej, natłuszczonej patelni na złoty kolor. Ja smażyłam na maśle klarowanym. Podałam posypane cynamonem z łyżką domowej konfitury z jagód. 

Smacznego :) 



Oryginalny przepis pochodzi STĄD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz