sobota, 4 stycznia 2014

Bransoletki Gaami

Przed świętami pisałam, że zamówiłam piękne cudeńka w ramach prezentów dla rodziny i przyjaciół, ale nie mogłam ich pokazać publicznie , z wiadomych względów.
Dziś chciałabym Wam pokazać, co otrzymali moi bliscy i co sama dumnie noszę :)

 Tak przyszły zapakowane! Dzięki temu , nie musiałam już nic z tym robić :)


Biały koral , kwarc niebiański , kamień musztardowy i marmur szklisty, do tego urocza motylkowa zawieszka. Prezent dla 11 latki : 

Tę bransoletkę zamówiłam w komplecie ze sznurkową plecionką z literką "O": 

Razem prezentują się tak :) 


3 poniższe wykonane są z : zielonego jadeitu ( zawieszka koliberek) , nefrytu i marmuru ( z czachą) : 


zielony awenturyn z piórkiem 

Sama dla siebie zamówiłam tę czarną plecionkę, a szarą z różowym koralem otrzymałam w prezencie <3 :) 




Serdecznie polecam wszystkim maniaczkom biżuterii !!! 
Zajrzycie na bloga Gaami lub na Jej  profil fb i zobaczcie, ile pięknych błyskotek można u Niej wynaleźć. 

A już niebawem -  tak jak obiecałam, mogę o tym śmiało i otwarcie napisać, niespodzianka z udziałem tych pięknych świecidełek .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz